Support

Ons team staat dagelijks voor je klaar.

Support voor jou als managed hosting klant

Ons team van WordPress-experts staat klaar om al jouw vragen en verzoeken te behandelen, of het nu gaat om technische problemen, updates, beveiligingskwesties, of gewoon algemene assistentie bij het beheren van jouw website. We zijn slechts een e-mail of telefoontje verwijderd en streven ernaar om je zo snel mogelijk te helpen, zodat je weer kunt focussen op jouw kernactiviteiten.

Welke vragen vallen wel binnen support?

WPinaday staat voor jou klaar wanneer je technische vragen hebt over jouw WordPress-website. Of je nu problemen ondervindt met de Elementor pagebuilder die niet goed laadt of een SSL-certificaat dat niet wil vernieuwen, ons supportteam helpt je graag verder.
Als bestaande managed hosting klant van WPinaday profiteer je van onze grondige kennis van WordPress en WooCommerce. Dit betekent dat we zorgen voor de technische aspecten van jouw website, waaronder het uitvoeren van regelmatige updates voor WordPress en plugins om ervoor te zorgen dat jouw site altijd veilig en up-to-date is.
Ons team van WordPress-experts staat klaar om algemene assistentie te bieden bij het beheren van jouw website. Of je nu hulp nodig hebt bij het instellen van instellingen, het oplossen van problemen of gewoon advies wilt, wij zijn slechts een e-mail of telefoontje verwijderd.
Als je gebruik maakt van onze WordPress Managed hosting, kun je ons supportteam op werkdagen bereiken van 09.00 tot 17.00 uur. Om je sneller en beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij je om je vraag te e-mailen naar support@wpinaday.nl.
Bij jouw eerste contact met onze supportmedewerkers, zullen we jouw vraag zorgvuldig beoordelen. We zullen schriftelijk aangeven of er eventuele kosten zijn en een planning voor wanneer we de werkzaamheden kunnen uitvoeren. Daarnaast zullen we een schatting geven van de benodigde werkuren en eventuele kosten voor licenties en plugins.

Welke vragen vallen niet binnen support?

Content aanpassingen, zoals het toevoegen van foto’s, wijzigen van teksten en het plaatsen van een video valt niet binnen support. Ook het aanmaken van nieuwe pagina’s zijn werkzaamheden waar wij tijd voor moeten inplannen. Bij WPinaday willen wij altijd de beste service verlenen. Schakelen daarom snel, doen vaak nét even wat meer om ervoor te zorgen dat jouw website er goed uitziet. Voor content aanpassingen brengen wij de tijd in rekening.
Nieuwe technologieën en trends komen met regelmaat op. Je kunt soms ook specifieke wensen hebben om bepaalde functionaliteiten toe te laten voegen. Dit wordt op voorhand onderzocht en daar zal ons support team een tijdinschatting voor geven, met eventueel daarbij de inkoopkosten voor het gebruik van licentie voor het gebruik van een plugin.
Support is bedoeld voor technische vragen met betrekking tot WordPress. Wij kunnen je daarom adviseren in de mogelijkheden voor het optimaliseren van de vindbaarheid voor SEO, maar dit zijn werkzaamheden die los staan van de support overeenkomst. Mocht je behoefte hebben aan een SEO strategie, neem dan contact met ons op.
Het komt voor dat na jaren de website gebreken kan vertonen door de pagebuilder die niet meer wordt ondersteund of bepaalde plugins die niet meer geüpdatet kunnen worden, vanwege de plugin developer die stopt met het leveren van support. Het kan zijn dat een plugin dan vervangen moet worden voor een alternatieve plugin of maatwerk functionaliteit, die door ons team geprogrammeerd moet worden. Deze werkzaamheden vallen niet binnen support.

Kies voor voortdurende groei

Als je streeft naar een website die altijd relevant is en blijft voldoen aan de behoeften van je publiek, dan is continuous development de sleutel tot succes. Bij WPinaday helpen we je om je website voortdurend te optimaliseren, aan te passen en te verbeteren voor maximale impact. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe continuous development jouw digitale groeipad kan versterken.